Fart...

18:33:00 Fallenna 5 Comments

Ostatnio wiele rzeczy mi się udało! Jak nie piątka z geografii, to bilety na Viva Comet.
Już myślałam, że nie pojadę, bo bilety wyprzedano. Postanowiłam wysłać pracę na konkurs, w którym do wygrania były te właśnie bilety. Wczoraj ok. godziny 18:00 zobaczyłam wyniki konkursu... a na nim moje nazwisko!! Jaki fart. :) Zadaniem konkursowym było napisanie hymnu do Euro 2012

Zauważyłam też, że statystyki bloga skoczyły trochę, a nawet sporo do góry. Dzięki autorce z bloga
www.k-a-m-a.blogspot.com ! Dziękuję! I cieszę się, że mogę czytać w końcu jakieś komentarze.
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko... 

Co do ostatniego postu o Grammy, to... też jestem zadowolona! Taylor Swift zgarnęła dwie nagrody - za Najlepszą Piosenkę Country oraz Najlepszy Występ Solo Country. Ci, za których trzymałam kciuki też wygrali - m.in. Adele, Lady Antebellum.
Na wyniki Viva Comet trzeba poczekać do 23 lutego - godz. 20:00! Już nie mogę się doczekać... Mimo ścisku, stania pod wejściem do Expo.

And I feel perfectly fine...

You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. Daj spokój, po prostu masz fajnego bloga! Jeszcze raz Ci dziękuję za bilet!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na nową notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam nadzieję:)dziękuję:)

    a hymn do Euro 2012 nie jest już napisany?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, oni chyba tego tekstu nie wykorzystają.. :-)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.