TAG - my favourite places.

22:06:00 Fallenna 3 Comments

Zostałam "otagowana" przez Kamę. Moje zadanie polega na przedstawieniu screenów miejsc z mapy, które odwiedziłam lub chciałabym odwiedzić. Wiem, że powinnam zrobić to już prawie 2 tygodnie temu, ale dopiero teraz udało mi się tym zająć. :)
Oto moje miejsca:
-Červený Kláštor (Słowacja)- już kiedyś tu byłam. Koło sklepiku po prawej stronie stoi czarownica, z którą prawie 5 lat temu zrobiłam sobie zdjęcie. No i po tych latach znalazłam ją na mapie Google!



- Ateny (na zdjęciu Akropol)


-Londyn

- Chorwacja, a dokładniej widok na Morze Adriatyckie



 - Monachium, Allianz Arena, czyli stadion TSV 1860 i jednego z moich ulubionych klubów piłkarskich - Bayernu Monachium


-Berlin, most Moderson. W tym miejscu kręciła swój teledysk Triinu Kivilaan (była członkini zespołu Vanilla Ninja)

To chyba na tyle. Niestety mało osób mnie obserwuje, więc nie mam kogo "otagować". Jeśli tylko będzie możliwość, to chętnie to zrobię. :)

You Might Also Like

3 komentarze:

  1. Ale fajowo z tą czarownicą!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tylko teraz trochę jej wygląd zmienili. Ale dalej stoi. ;)

      Usuń
  2. Byłam w Londynie stałam nawet przy Big Benie , haha ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.