July 10th.

18:34:00 Fallenna 1 Comments

Mam wrażenie, że życie to tylko długa zima, a lato to kilka dni. Mamy już lipiec... Ledwo co zdążyłam się tym nacieszyć, a już siedzę w domu i myślę co tu robić, by czas nie płynął tak szybko. Jeszcze 3 lata temu wolałam odwrotnie. Teraz z perspektywy czasu myślę, że trzeba czekać, ale i nie zapominać o teraźniejszości i przeszłości, by przyszłość nie przeszła koło nosa.
10 lipiec zawsze kojarzył mi się z czymś dobrym, nikt nie wie czemu... Czas ucieka, ludzie przychodzą i ludzie odchodzą. Tylko co zrobić by tak nie było? Trzeba po prostu robić swoje, nie patrzeć na innych. Bo każdy z nich może w niespodziewanym momencie powiedzieć coś, co sprawi, że spadniesz w dół i obudzisz się dopiero, gdy na nim będziesz. Można zostać pominiętym, wyśmianym, totalnie zignorowanym. W takich sytuacjach trzeba znaleźć to, co da ulgę...






Oto moje nowe miejsce na stadionie, sama sobie je wybrałam.
10! :)


You Might Also Like

1 komentarz:

  1. Mi wakacje szybko się nudzą. Trochę odpocznę, skompletuję książki i już mi śpieszno je wykorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.