Bieganie i inne...

20:02:00 Fallenna 28 Comments

Dziś byłam z moją młodszą siostrą na wale by trochę pobiegać. Nie będę nigdy żadną biegaczką, ale nie chcę mieć złej kondycji. To jest powód. :-) Zastanawiałam się nad tym od lipca i dopiero teraz (druga połowa sierpnia) udało mi się ten pomysł zrealizować. Lepiej późno niż wcale - właśnie tego się trzymam!
Ważne by znaleźć jakąś motywację... Czy to zbliżający się koniec wakacji, prawdopodobieństwo braku czasu we wrześniu, poprawienie kondycji, czy jeszcze co innego... Wszystko zależy od nas w tej kwestii. Nic nam w przyszłości zdrowia nie zwróci, warto poświęcić mu chociaż kilkanaśnie/kilkadziesiąt minut dziennie. Jak nie dziennie, to chociaż na 2-3 dni. Dobre i to, a przynajmniej na początek. Nie musimy być od razu najlepsi, wszystko przyjdzie z czasem.
Na pewno nie będzie tak, że nie będą mnie kusiły słodyczne, chipsy itp. Ale ja się nie odchudzam... Nie mam z czego tak właściwie! Po prostu warto zamiast fast-foodów zjeść czasem owoce czy warzywa i poćwiczyć. Dodatkowo pod koniec sierpnia czeka mnie jeszcze jeden ciekawy trening, ale o tym potem, mam nadzieję, że wszystko w związku z tym się uda. :-D

Nasz trening polegał na sprawdzeniu kondycji, następnie zaczęłyśmy na zmianę bieg i szybki chód.
Wszystko zależy od stanu Waszej kondycji, jak macie zacząć trening.
Odsyłam Was do strony: http://biegaj40minut.pl

Po drodze trafiłyśmy na nasz ulubiony barek nad Wisłą, ale niespodzianką było to, że dobudowano do niego tzw. małpi gaj, gdzie dzieci mogą znaleźć dla siebie rozrywkę w postaci dużych zjeżdżalni, mostków z linami i innymi ciekawymi przyrządami.
Oto zdjęcia:


Bieg. :)

Ogromna szachownica! Oczywiście można tam grać.

Ja przy szachach...


Kolczyk- sówka.

Piosenka na dziś:
Natasha Thomas - It's over now
Od jakiegoś czasu przypominam sobie co starsze piosenki. Akurat ta ma tylko 10 lat, a więc nie jest taka stara. Czy ktoś ją pamięta?!

______________________________________________

Na koniec chciałam poinformować, że Leazlly nominowała mnie do "Liebster Blog Award" i z tego powodu dostałam pytania, na które muszę odpowiedzieć. :)

1. Jaką muzykę słuchasz? 2. Gdzie chciałabyś kiedyś pojechać? 3. Ulubiony kolor? 4. Jak zaczęła się twoja przygoda ze swoją pasją? 5. Bez czego nie przeżyjesz? 6. Masz przyjaciela? 7. Jaki sport najbardziej lubisz? 8. Ulubiony smak lodów? 9. Jaki masz charakter? 10. Czy ludzie cię lubią? 11. Co byś zmieniła w obecnym świecie?


1. Pop-rock, pop-country.
2. Londyn, Berlin, Dortmund, Monachium, Kretę i wiele innych.
3. Szary, żółty, niebieski.
4. Hm... chyba się z nią urodziłam!
5. Bez wielu rzeczy, ale z tych bardziej przyziemnych i jednocześnie nie-przyziemnych - muzyka.
6. Tak, mam!
7. Są dwa - siatkówka i piłka nożna.
8. Czekoladowy i truskawkowy...
9. Stosunkowo spokojny, że tak się wyrażę. Ale potrafię się też bardzo zdenerwować...
10. Niektórzy tak, niektórzy nie.
11. Żeby ci "wyżej" nas nie okradali, ludzie sobie pomagali i nie nienawidzili. :)

PS: Proszę o kliknięcia w banner VintageShop u góry po prawej!


Miłego wieczoru!

Fallenna

You Might Also Like

28 komentarzy:

  1. Ja się do biegania nie mieszam, bo jestem w tym beznadziejna.

    Ale fajne szachy!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż jedna się do biegania zmotywowała , moje bieganie można nazwać " powłóczeniem nogami " hahaha , run Lenna , run !
    https://www.youtube.com/watch?v=DlT6owR5Ytg

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się do biegania nigdy nie zmotywuję:D Wolę inne formy aktywności. Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne kolczyki . kocham ta piosenke ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, a w baner klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że biegasz tak trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    kliknęłam ;D
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania - na pewno zrobię to samo :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysl z tym bieganiem... moze sama sie zmotywuje dla poprawy kondycji ^^

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby tak dalej ! ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolczyki

    z bieganiem jest tak, że trzeba zacząć i dopiero w tedy się to polubi, jednego dnia trzeba wstać, nałożyć odpowiednie buty, wyjść i zacząć biegać :D inaczej nigdy się nie ruszymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja biegałam prawie cały lipiec ale ostatnim razem uszkodziłam buty i nie mam w czym teraz cierpliwie czekam na przyjazd taty i jadę do jakiegoś większego miasta kupić porządne buty ;3

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie mogę się zebrać do biegania. Obiecałam sobie na początku lipca, że będę biegać,ale jakoś mi to nie wyszło, a już jest końcówka sierpnia :D .
    Bardzo fajny blog ;]
    Obserwuję ;)

    http://opisy-kosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladne kolczyki:) tez mam kolczyki sowy ale wiszące:D
    Pytalas gdzie robiłam zdjęcia- w Świnoujściu na promie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz na moim blogu♥ baaaaardzo sie cieszę, że w blogowym swiecie odnalazłam dziewczyne, która interesuje się piłka nożną :)
    Ja uwielbiam oglądać mecze i grać :) Jak juz napisałam "Nie mierzę zycia latami, a sezonami piłkarskimi"♥ pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny blog i zdjęcia! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ootd :). Ładna *-*.
    Obserwujemy ??

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia. Oby takich więcej. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. P.S baaaaaardzo spodobał mi się Twój blog♥ dlatego nominowałam Cię do "Versatile blogger Award" ♥ wiecej info na moim blogu

    tomorrow-is-mistery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia <33333

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :D Zapraszam do mnie http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio zaczęłam biegać z młodszą siostrą. :D świetne zdjęcia.
    Obserwujemy? :)

    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kliknęłam w baner, dzięki za komentarz :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. nice pics!!!!! love it


    following u now, keep in touch

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Bieganie jest super, trzymam kciuki za wytrwałość :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dobrej kondycji! Dzięki za zdjęcia - uwielbiam Twoje kolczyki! Czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.