Emmelie de Forest.

16:44:00 Fallenna 0 Comments


Mimo, że nasza polska telewizja już drugi rok nie transmitowała konkursu Eurowizji, to nadal cieszy się on w Polsce dużą popularnością. W tym roku konkurs wygrała Emmelie de Forest z piosenką "Only teardrops". Nie było to dla mnie wielką niespodzianką, ponieważ piosenka od razu wpadła mi w ucho i czułam, że ma duże szanse. Nie myliłam się. Reszta twórczości tej artystki także wydaje się interesująca. Jestem na "tak". :)

Emmelie pochodzi z Danii i ma już na koncie debiutancką płytę pt. "Only teardrops", którą wydała niedługo przed konkursem Eurowizji. Płyta jest w stylistyce pop. Kilka piosenek z albumu powstało przy współpracy z Orkiestrą Polskiego Radia w Warszawie. 
Ciekawostką jest też to, że przodkowie Emmelie mieszkali w Krakowie.

Nie będę dłużej zanudzać, a więc zapraszam do przesłuchania piosenki "Only teardrops".


F.

You Might Also Like

0 comments:

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.