Made in the USA.

21:07:00 Fallenna 5 Comments


Oto ja w jednej z moich ulubionych sukienek, w tym w czym czuję się dobrze.
Niestety musiałam sobie sama zrobić zdjęcie, a więc dołu sukienki nie widać.
Mogę tylko powiedzieć, że jest leciutko rozkloszowana. Kupiłam ją podczas majówki w Olsztynie. :-)

Dzisiaj było bardzo gorąco. Wyszłam tylko na chwilę by kupić coś siostrze na urodziny a wróciłam zmęczona jakbym chodziła po Saharze. Uroki naszego klimatu - albo za zimno, albo za gorąco. W sam raz jest rzadko... Ale narzekać nie można, bo przyjdzie zima. :(

Wczoraj za to chodziłam po sklepach, niestety nic dla siebie nie znalazłam, wszystko poprzebierane.
Po powrocie do domu obejrzałam mecz Legii w 3. rundzie eliminacji do LM. Najważniejsze, że Legia przechodzi dalej... Bo wynik mało zadowalający (remis). Mam nadzieję, że w końcu jakaś polska drużyna pokaże się w Lidze Mistrzów. Legia ma spore szanse... Musi tylko wykorzystywać swoje sytuacje.



Nie mogłam sobie odmówić shake'a. Chciałabym także wypróbować babeczki z czekoladą, muszę się na to zebrać, bo ostatnio ciężko się za cokolwiek zabrać. 
Pomyślałam, żeby ruszyć się na wał i pobiegać. W końcu wakacje to jedyny czas, kiedy można sobie na to pozwolić, bo obowiązków jest mniej. Wystarczy tylko poszukać towarzystwo, żeby było raźniej.

Za kilka dni czeka mnie wyjazd nad morze. Oczywiście postaram się zrobić dużo zdjęć i w miarę możliwości powstawiać. Kocham morza, jeziora, rzeki. Lubię na nie patrzeć i sobie porozmyślać na różne tematy.
No i bez mojego odtwarzacza mp4 nigdzie się nie ruszam! Już się nie mogę doczekać!

A dziś polecam piosenkę Demi Lovato - Made in the USA, do której nagrany został przepiękny teledysk. :)



Zapraszam do śledzenia mnie na Twitterze i Molome!
F.


You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. lubię te szejki,są przepysznee :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.! To nic, że sukienki nie widać.Ważne, że ładnie napisane pod zdjęciem.hehehe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieje ze Legia jednak sobie proadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog :3 Sukienka piękna :) Miłego wypoczynku i dobrej klimy w aucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że tak słabo widać tę sukienkę :c obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.