Trening z Marcinem Możdżonkiem.

23:09:00 Fallenna 0 Comments



Mam tyle zaległych wydarzeń do zrelacjonowania, że postanowiłam pisać trochę częściej, zwłaszcza, że są wakacje. :-) Tym razem mam zdjęcia z treningu dzieci z Marcinem Możdżonkiem, reprezentantem Polski w siatkówce.

Niestety z racji mojego wieku nie mogłam wziąć udziału w treningu (do 13. r.ż.), więc byłam tam w roli widza i fotografa (tym bardziej, że moje siostry brały w nim udział - nie mogłam nie zabrać ze sobą aparatu!). Wszystko odbywało się na warszawskim Torwarze. Organizatorem była fundacja CITIUS ALTIUS FORTIUS.
Po rozgrzewce dzieci podzielone na grupy rozpoczęły trening wraz z wolontariuszami, którzy się nimi zajmowali, a także z samym Marcinem Możdżonkiem oraz jego gośćmi - P. Gackiem, A. Wroną i S. Świderskim. Ćwiczyli m.in. zagrywkę, odbijanie górą i dołem czy blok. Po treningu przyszedł czas na mecz pokazowy, w którym udział wzięli siatkarze i wytypowane dzieci. Na końcu wszyscy uczestnicy otrzymali prezenty w postaci piłek i innych gadżetów. 


Po treningu udało mi się zrobić zdjęcie z M. Możdżonkiem. Jestem zadowolona, bo jest to pierwsze zdjęcie z tym zawodnikiem, gdzie patrzy się prosto w obiektyw, haha. :-)


Ostatnio mam mały problem z ustawianiem zdjęć w poście. Nie wiem czemu tak się dzieje...?

To tyle!
PS: Zapraszam na moje Molome - @folly. Linki do innych moich profili znajdują się w menu. :)

Dobranoc,
Folly.

You Might Also Like

0 comments:

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.