Zdjecia znad morza. [1]

14:14:00 Fallenna 11 Comments

Wróciłam! Po długiej podróży jestem już w domu. Pogoda niestety nie dopisała, tylko jeden dzień był bez deszczu, a więc nie było nawet mowy o wejściu do wody dalej niż za kostki. Zrobiłam sporo zdjęć, które jak postanowiłam, będę umieszczać częściami, tak by post nie wyszedł zbyt długi. 
Od razu po przyjeździe odwiedziliśmy Jarosławiec, potem kolejno Ustkę, Dolinę Charlotty (o tym w kolejnym poście) i znów Jarosławiec. Mogłam nawet pomylić kolejność, trudno było zapamiętać ją, bo zobaczyłam wiele różnych ciekawych miejsc. :)  Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu. To był trzeci raz, gdy pojechałam nad morze. "Tylko", bo wcześniej mieszkałam o wiele bliżej niego.





12 sierpnia wyszedł też nowy teledysk Ewy Farnej, jak już wcześniej Wam pisałam - do piosenki "Znak". Miałam przyjemność w nim występować, jednak widać mnie może w dwóch momentach, na ciemnym tle.
Zapraszam do obejrzenia!
KLIK.

You Might Also Like

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam morze! Byłam w tym roku :) Ooo to świetnie, że udało Ci się dostać do teledysku, zapewne niesamowite przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię Ewy Farny, ale fajnie że udało Ci się wystąpić w teledysku. :) Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia. :) Też z chęcią znalazłabym się na takiej plaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo,występ u Ewy ^^ nieźle, ostatnio miałam przyjemność jej słuchać na żywo, świetna z niej wokalistka

    świetne zdjęcia, ślicznie ujęłaś rozbijające się fale

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę występu w teledysku ;) Piękne zdjęcia. Zapraszam do siebie.

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne doświadczenie taki występ w teledysku :) swietne zdjecia :)

    u mnie nowości, zapraszam na www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne fotki :) uwielbiam Polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! Bardzo chce zobaczyc co sobie kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. przeurocze zdjęcia♥ :) obserwuję!

    tomorrow-is-mistery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.