Jesień...

21:38:00 Fallenna 54 Comments


W ostatnim czasie niestety bardzo się nudzę. Na dworze zimno, wszędzie tylko nauka i nauka... Robię wiele rzeczy, które sprawiłyby, że dzień będzie lepszy i ciekawszy, ale nie zawsze mam na to czas czy siłę po 8 godzinach nauki.
Jak się nie dać temu monotonnemu czasowi jakim jest jesień? 

Po pierwsze - książka/muzyka. Obecnie jestem w trakcie czytania "Pamiętnika" Nicholasa Sparksa. Ludzie mówią, że książki uczą. Wykorzystajmy więc ich moc i czytajmy. To samo z muzyką... Nie wyobrażam sobie, że nie mam możliwości włączyć swojego odtwarzacza i posłuchać swoich ulubionych piosenek. Wybierz sobie kilka piosenek, które dadzą Ci motywację do pracy, nauki czy czegokolwiek innego! Ja osobiście muzyki słucham przed snem, często w autobusie czy tramwaju, przy ćwiczeniach, sprzątaniu czy w czasie odpoczynku. Nie ma chyba nikogo, kto nie kochałby muzyki?!

Ćwiczenia - trening robię sobie w domu kilka razy w tygodniu, zazwyczaj 2-3. Na więcej nie mogę sobie pozwolić z powodu braku czasu. Jeśli nie lubisz "tradycyjnych" ćwiczeń, kup sobie dużą, dmuchaną piłkę i wykonuj z nią ćwiczenia. To urozmaicenie powinno choć trochę pomóc! Nie zapomnij o muzyce, dzięki niej ćwiczenia idą sprawniej!

Zdjęcia -  idź z kimś na sesję albo po prostu rób zdjęcia spontaniczne (a są bardzo zabawne). Na pewno będziesz bardzo zadowolony,-a! Możesz je wydrukować lub wywołać i powiesić w swoim pokoju by zawsze mieć je na widoku. Poprawią Ci humor, niezależnie czym są wykonane - telefonem czy aparatem fotograficznym! :)

Sprzątanie - tak, może zabrzmieć to głupio, ale mało co działa tak wyciszająco jak sprzątanie. Nie musisz robić "porządków świątecznych", wystarczy jak dodasz kilka ozdób na swoje biurko, ścianę i poczujesz inną atmosferę. Żadna nowość nie zaszkodzi. 

Spacer - nie lubię, gdy jest zimno. Nie lubię zimy, jesieni... Wielu rzeczy nie lubię. Na spacery też mam mało czasu... Ale jeśli już wychodzisz z domu, chociażby na zakupy, przejdź się trochę po okolicy. Wyciszysz się, uspokoisz... 

Internet - większość z nas posiada konta na serwisach społecznościowych. Są one dla nas ważną sprawą w życiu. Przyznam, że dość często korzystam z komputera, a jak nie mam do niego dostępu, to z telefonu. Postarajmy się ograniczyć korzystanie z tej technologii chociaż trochę. Postanów sobie, że np. od dziś o godzinę wcześniej wyłączasz komputer i wykorzystujesz ten czas na coś pożyteczniejszego. Może czas na naukę języków obcych?

Takie na spontanie. :-)



TOUCH A NEW DAY!


 






"Ponieważ mogę dotknąć nowego dnia
Tylko grając w nową grę
Mam jakieś nowiutkie myśli
I ty jesteś częścią tego wszystkiego"

_______________________
Ze spraw organizacyjnych. Niedługo zaprezentuję Wam świetne tatuaże od Faketattoos.
Są niesamowite! Rysunki, cytaty i inne. Nie mogę się aż je dostanę!

Love is enoughHarder, better, faster, stronger Be the Change

You Might Also Like

54 komentarze:

  1. innym radzisz a sama sie do tych "rad" nie stosujesz. czyzby udawanie kogos kim sie nie jest??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ujawnij sie anonimku , a nie hejtujesz kogoś na blogu :)

      Usuń
  2. ja ostatnio czesto sie nudze, mimo ze mam duzo pomyslow to nie mam na nic siły, to chyba przez pogode:D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nie mam czasu nawet na nudę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo nauki by mieć czas na relaks :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze muszę mieć wysprzątane idealnie :) nie potrafię żyć w bałaganie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się wziąć za porządne sprzątanie, bo jestem straszną bałaganiarą ;)

    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jesien mozna pokonac! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lenna co do czytania książek i sprzątania to masz całkowitą rację , chociaż ja absolutnie nie lubię być wyciszona , hahaha :D
    Tak wgl świetna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O siatkówce jest u mnie połowa postów, dziwię się, że dopiero teraz zauważyłaś, że lubię ten sport;p
    Ja lubię jesień, mimo że w tym okresie często muszę się przynajmniej raz przeziębić;)
    No to czekam na tatuaże, ciekawe jakie dostaniesz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Zgadzam się z Tobą-sprzątanie wycisza, a czytanie urozmaica nam czas. Zawsze można też spotkać się z przyjaciółmi i obejrzeć film;) Spacerek nigdy nie zaszkodzi. Zdjęcie świetne;) Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. great post! You've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other? :)
    let me know on my blog!
    xoxo Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie cały czas trzeba się uczyć.. ledwo znajduję czas na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze to nawet lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love love how every post has music to go with it. its something different which makes your blog stand out. I would love for us to follow each other and keep in touch. Just check out my blog and let me know :)

    Issie xox

    http://issie-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for the follow darling. I have followed you back on twitter instagram and gfc.
      Issie xox

      Usuń
  16. do mnie już dotarły te tatuaże ale jeszcze ich nie wypróbowałam:)


    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  17. thank you so much for your love! ♥
    followed back! :)
    keep in touch
    xoxo
    Cecilia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ćwiczę w domu, ale 7 razy w tygodniu :P
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam jesien, ale nie wtedy kiedy pada deszcz. Niestety ja za duzo czasu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię jesień, jedyny jej minus to choroby :/ grypa, angina.

    uwielbiam długie jesienne spacery przy których można posłuchać muzyki i porobić fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię jesień ;D Też ćwiczę w domu ; )
    Zapraszam do mnie http://swaagyy.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam jesień, uwielbiam zakładać płaszcz na spacer, szlik.... no i kocham zimę :))

    OdpowiedzUsuń
  24. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely photo of you <3
    Great blog. Would you like to follow each ohter? - it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    Minnja Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Great blog and lovely photographs!!

    I am now following you on GFC, Would love for you to follow back!

    http://style-memoirs.blogspot.co.uk
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. spoko:)
    a ta firma FakeTattoos od razu zgodziła się na współpracę z Tobą?
    i mam jeszcze jedno pytanie: dotarła do Ciebie przesyłka od Rings&Tings? Bo ja czekam już bliziutko miesiąc i jestem bliska zerwania współpracy. nic nie przyszło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgodze sie ze wszystkim oprocz sprzatania :D nie lubie :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. tak właśnie myślałam, że to dziwne, że ta firma tak szybko się zgodziła, odpowiadała, była chętna, a teraz jak jest co do czego, to nic. pusto. to jest podejrzane. przeczekam jeszcze do 28 września i jak nic nie dostanę to od razu usuwam ten banner i mam za przeproszeniem w du*ie tą firmę. co to za firma, która zgadza się na współpracę, "przesyła" swoją biżuterię, co potem się okazuje niczym? ehh, mocno mnie ona wkurzyła.

    OdpowiedzUsuń
  30. ur eyes are beautiful & very unique

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze? Kompletnie nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, a już na pewno nie długich jesiennych i zimowych wieczorów ;) Co do książek to jestem także ich wielką fanką! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. z tym sprzątaniem to prawda ; ))) ah ja uwielbiam spacery o każdej porze <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you. I followed back on GFC.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely Blog and great goals. I myself try to get a lot of art and creative projects done through the winter. Let me know if you would enjoy to exchange follows!

    Best,
    CD

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  35. oh love the blue shirt!:) cute blog!♥ I followed you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful (: wanna follow each other? I'm already following you, I'm follower #100!!! (:

    http://www.drownedinfashiondreams.blogspot.com/

    Cee.

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post! Would you like to follow each other? Let me know! <3

    http://vysniubomba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja , niestety nie mam , czasu na przyjemności , gdy przychodzę ze szkoły to odrabianie lekcji , to , że piszę bloga to lada wyczyn : ) . Fajnie , że masz tak wiele pasji = ) . + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  39. Chociaż mam w domu kilka książek Sparksa, jakoś nie miałam ochoty ich przeczytać, słyszałam opinię, że wszystkie mają tę samą tematykę, zgadzasz się z tym? Dobry post, już kupiłam piłkę :p

    niezmyslajzeniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nice post :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  41. Rady może mi się przydadzą. Póki co nie nudzę się, w końcu jest nauka.
    ja znam osobę która nie lubi muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey hey pretty girl! I'm following back. Keep in touch! <3

    Best,
    CD

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  43. love your blog i follow you!! If you want follow me:

    http://loshoppingaitempidellacrisi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja powiem szczerze ze nawet lubie jesten, dopóki nie pada :p książki, filmy, internet, można robić wiele rzeczy. może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. thanks for follow me honey <3
    follow you back now on GFC!
    wanna follow also on Facebokk and bloglovin?xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Super cudowny blog ! Ekstra :) /Słitaśny lizaczek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.