Superstar

13:16:00 Fallenna 29 Comments


Hej!
Kilka dni temu otrzymałam tatuaże od Faketattoos.se. Dziś zrobiłam sobie dwie gwiazdki na nadgarstku lewej dłoni. Na samym początku uważałam, żeby niczym przypadkowo ich nie zetrzeć. Jednak okazało się, że niepotrzebnie! Zrobiłam więc pewien test: zaczęłam trzeć i zdzierać tatuaże. Pozostały bez zmian! :) Same tatuaże wyglądają profesjonalnie i się zastanawiam, czy ktoś ze znajomych nie zapyta mnie, czy zrobienie tatuażu bolało... :-) Procedura naklejania tych tatuaży jest bardzo prosta i zajmuje kilka sekund, na papierku nic nie zostaje.
Jestem bardzo zadowolona. Mam jeszcze do wykorzystania gwiazdkę i koniczynę. Zrobię je w najbliższych dniach. 

A few days ago I received tattoos from Faketattoos. Today I made two stars on my left hand. At first, I was so careful to not wipe them. Unnecessarily, they stayed without changes. The procedure of making the tattoo is very simple. You only have to use water.
I'm so delight! I still have one star and clover. I will make them soon and write about them. :)







Możecie też zobaczyć gwiazdki na stronie firmy, klikając na obraz.
Fallande stjärnor

Piosenka dnia/ song of the day - "SUPERSTAR" - Taylor Swift


To chyba na tyle! :)
Fallenna

You Might Also Like

29 komentarzy:

  1. Szczerze nigdy o nich nie słyszałam :D ale mimo wszystko jakoś do mnie to nie przemawia :)
    Ja mam tatuaż na karku i jestem zadowolona (niestety uzależniają i wiem, że to nie mój ostatni) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już Cię obserwuje :) sama mam tatuaż ale prawdziwy i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie ,podobają mi się strasznie tatuaże ,ale sama nie posiadam :(
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo pierwsze słyszę, świetny pomysł, bardzo profesjonalnie wyglądają :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach zrobienie sobie tatuażu, ale jeszcze nie wiem konkretnie gdzie i jaki... Twój wygląda ślicznie ;)
    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeżeli również mnie odwiedzisz. Jeżeli Ci się spodoba zostań ze mną na dłużej i dodaj mnie do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://ambasadaurody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nice tattoos!! follow you back on facebook & bloglovin dear <3
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne tatuaże :) I według mnie wybrałas najładniejszy model :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/ możesz kliknąć w banner sheinside? Będę mega wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  8. wow the stars look so pretty!:) love fake tattoos!:) dekuji za komentar♥ your Czech is perfect! I wish I could speak Polish!♥

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wygllądają te tatuaże, widzialam je na żywo u kilku osób i wyglądają naprawdę bardzo realistycznie :) i słyszałam że długo sie utrzymują ale nie wiem czy to prawda ale z tego co mowisz są wytrzymale :D daj nam znać po jakim czasie schodzą :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tatuaż Lenna , sama wiesz , że też chciałabym mieć , tylko prawdziwy , ale takie tatuaże są dobre na "sprawdzenie" jak to jest ! :D
    Pasują do ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada to ciekawie aczkolwiek jestem zwolenniczka tych prawdziwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm, a mnie jakoś trend na tatuaże nie przekonuje, mieszkam w małej miejscowości, jakiś czas temu powstał pierwszy salon tatuażu i nagle połowa moich znajomych ma takie pamiątki.
    Twoja propozycja bardziej mi się podoba, ponieważ po pewnym czasie zniknie, a nie ma co ukrywać, prawdziwy tatuaż zostaje z nami na całe życie, później możemy żałować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te tatuaże. Przynajmniej się nie zdzierają tak jak te z gazety :D
    ja też lubię tatuaże. :) Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają jak prawdziwe :)! super!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne!:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the tats! Superstar indeed! Loving your blog. Followed you on GFC and Bloglovin'. Hope you could visit my site and follow me too. <3

    xoxo
    Pauchee C.
    http://www.paucheecasimiro.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myśle ja wolaąłbym postawić na henne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze gwiazdki...zgadzam się jednak, że henna lepszy wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , prezentują się na nadgarstku , ciekawe ile wytrzymają : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł, chętnie sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne tatuaze! Takie slodkie :3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ojeej ale Ci zazdroszcze! Też bym chciała mieć takie śliczne tatuaże. to nic, że fake, Drogie są? :) zawsze marzyłam, żeby jakiś w przyszłości, ale nie zrobie go pewnie nigdy bo się boje jednak troche ;)
    pozdrawiam cieplusio
    tomorrow-is-mistery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.