Szukaj, a znajdziesz.

18:21:00 Fallenna 28 Comments

Czy z każdym nowym rokiem mówisz sobie: "teraz dam radę, będę ćwiczyć, będę się dobrze odżywiać, będę się dobrze uczyć, będę..."?
Pewnego dnia przestałam i skupiłam się na tym co najważniejsze, nic sobie zbytnio nie obiecywałam by się nie rozczarować. Nie obiecuję nikomu tzw "gruszek na wierzbie". Owszem, mam marzenia jak każdy, ale wiem na co mnie stać i nie rzucam się na głęboką wodę. Nie od razu Kraków zbudowano. :)
Zamiast się przejmować, że Ci nie wyszło, poszukaj jakiejś motywacji. Może to być książka, piosenka. Cokolwiek. Wszystko zależy od Ciebie i Twoich potrzeb. A więc szukaj!


"Trudno jest walczyć, kiedy walka nie jest fair..."
(T.S.)

INSTAGRAM





Czy ktoś z Was szuka inspiracji? Lubicie takie posty? :)
Folly

You Might Also Like

28 komentarzy:

  1. mądre słowa, życiowe no śliczne zdjęcie :)
    widzę, że wygląd bloga się zmienił, ładnie ;)
    uwielbiam wspominki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy sobie praktycznie obiecuję coś,a potem nici z tego:))
    Śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty :) Po prostu realistycznie trzeba podejść do postanowień. Mądrze piszesz :) Ładna fotka!

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz całkowitą racje :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post ;) śliczne zdjęcie ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo inspirujący post.! :)

    http://opisy-kosy.blogspot.com/ <-- zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to ujęłas ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny cytat i super zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dlatego nie lubię obiecywac gdy wiem że nic z tego nie wyniknie. Piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie :))
    Pytałaś ile czasu trzeba czekać na przesyłkę od Sammy Dress... Więc ok. 3 tyg. :)) Ale może być krócej lub dłużej, zależy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne,bardzo motywujace! zdecydowanie dodaje Cie do znajomych bo jestes niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny post :)

    Zapraszam: tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna <3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, mogę liczyć na odwiedziny od ciebie? ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. JESTEŚ NAJPIĘKNIEJSZA NA ŚWIECIE ! <333

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeej, jesteś taka chudziutka. ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobry i prawdziwy post :D

    OdpowiedzUsuń
  20. to samo sobie obiecuje ale najczęściej nic z tego;p

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba:)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ale chude raczki :) Mi na cale szczescie motywacji nie brakuje :D

    juka-juku.blogspot.com skom?♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda inspiracja jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam swoją piosenkę która mnie motywuje
    RED LIPS-CZARNE I BIAŁE
    DAWID KWIATKOWSKI- MÓJ ŚWIAT
    Mam swoją motywację i cel ale nie obiecuję sobie bo zawsze się rozczaruję :))

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. LENNA JEST NAJLEPSZA , NAJPIĘKNIEJSZA , NAJMĄDRZEJSZA I JEST NAJLEPSZYM SZPIEGIEM FOREVER <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne to zdjęcie<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaaszam ♥ proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.