Cisza po burzy | Calm after the storm

18:21:00 Fallenna 5 Comments



Jak na ten moment burza odeszła w zapomnienie. Za oknem słońce, można wychodzić na zewnątrz bez obawy, że nagle poleci coś z chmurki... :)
Trafiłam w odpowiedni moment na napisanie tego posta. Już od jakiegoś czasu chciałam napisać coś o tegorocznym konkursie Eurowizji, jednak to wiązałoby się ze wspomnieniem niejakiej Conchity Wurst (tzw. kobiety z brodą albo faceta w sukience, jak kto woli), której to piosenka nawet nie weszła mi do głowy. Według mnie w tym roku Europa nie popisała się wyborem. Jednak wolę skupić się na tej lepszej stronie muzycznego konkursu.
Nie ukrywam, że oczywiście trzymałam kciuki za Polskę, ale to piosenki Hiszpanii i Holandii najbardziej mi się spodobały. Tekst, melodia, wykonanie - wszystko grało.
Patrząc na kontrowersję wywołaną przez reprezentanta/-tkę Austrii - Conchitę i wygraną, doceniam 2. miejsce Holandii. Tylko po Hiszpanii pozostaje niedosyt, bo zajęła dopiero 10. miejsce (ta moja prześladowcza liczba...).

Oglądaliście? Mieliście swoich faworytów?

"Skies are black and blue.
I'm thinking about you,
here in the calm after the storm..."

You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. Ja nie ogladalam nawet w sumie nie wiedzialm ze jest- malo ogladam telewizje.
    Ale zdjecia z broda oblecily caly internet... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie oglądałam Eurowizji, o uczestniczce z brodą wiem już wiele. Niestety do tej pory nie wpadłam na pomysł aby zobaczyć, jaką piosenkę zaśpiewała, więc zaraz to zrobię :)
    http://www.oszeg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie oglądam telewizji :))))

    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądam tego typu programów, ogólnie staram się jak najmniej oglądać telewizję :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam całości, tylko występ Polski. :D
    Pozdrawiam.

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.