Teatr

20:47:00 Fallenna 9 Comments


Cześć!
Jeszcze w październiku (dzień przed pielgrzymką) wreszcie udało mi się wybrać do teatru. Wybór padł na Teatr Komedia, gdzie gra znana z "Kamieni na Szaniec" Sandra Staniszewska
Nazwa spektaklu to "Klejnoty". Muszę przyznać, że zrobił na mnie duże wrażenie. Jeśli ktoś zastanawia się nad wyjściem do teatru, to zdecydowanie polecam Teatr Komedia i "Klejnoty". Zabawa gwarantowana!

Nie będę zdradzać szczegółów na wypadek, gdyby ktoś chciał na to pójść.
Bilety i terminarz znajdziecie na www.teatrkomedia.pl

Po spektaklu spotkałam się z Sandrą, której jeszcze raz za wszystko dziękuję. :)

Kiedyś, jeszcze w gimnazjum byliśmy w teatrze. Połowa klasy spała, duża jej część rozmawiała (!), tylko niewielka grupa starała się skupić uwagę na tym, co działo się na scenie. Co prawda - nie uważałam spektaklu za zniewalający, ale nie wyobrażałam sobie przeszkadzać innym.

A wy chodzicie do teatru? Macie może jakiś swój ulubiony, którego jesteście stałymi bywalcami?
Ja na pewno jeszcze nie raz wybiorę się do teatru, może nawet do Komedii, bo byłam bardzo zadowolona.
Niestety, w XXI wieku odchodzi się od tego rodzaju sztuki na rzecz innych przyjemności. Niektórych teatr nudzi. A może po prostu nie są na niego gotowi? Co o tym sądzicie?

F.





























You Might Also Like

9 komentarzy:

  1. jak ja już dawno w Teatrze nie byłam

    _________________________________
    a u mnie?
    mój wywiad i stylizacja w AVANTI
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni raz byłam w teatrze rok temu, ale w tym miesiącu jadę zobaczyć spektakl, ale jeszcze nie wiem jaki. :)

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie kino, dziwie się ludziom, że nie potrafią się zachować. sama chcę się w najbliższym czasie wybrać na jakąś komediową sztukę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy ja ostatnio byłam w tatrze! :o

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu...kiedy ja ostatnio w teatrze byłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. do teatru czy opery trzeba dorosnąć, osobiście uwielbiam tego typu kulturę, zakochałam się w "Sen nocy letniej", przepiękne widowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do teatru jeszcze nie chodzę. ;) Wydaje mi się, że jestem jeszcze za młoda.

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych. :) Może by Ci się spodobało...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.