Middle of summer

11:24:00 Fallenna 3 Comments

Już jakiś czas nie robiłam żadnych zdjęć aparatem, nie licząc biżuterii czy innych mniej ważnych rzeczy. Początek wakacji miałam okazję spędzić w Olsztynie na praktykach studenckich. Ale że tam czas płynie wolniej niż w Warszawie, to udało mi się zrobić kilka "działkowych" zdjęć któregoś dnia.
Aparat nie był mój, mimo to, cieszę się, że cokolwiek udało mi się sfotografować. Korzystając z czasu wolnego przed pracą, postanowiłam kilka z nich tutaj opublikować.

Jak tam Wasze wakacje? :)






Trzymajcie się,
F.

You Might Also Like

3 komentarze:

  1. Inspiracyjne zdjęcia :)
    Moje wakacje są w pełni udane.

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czas zdecydowanie za szybko ucieka :/ Moje wakacje w tym roku troszkę nieudane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.