Na planie teledysku Ewy Farnej.

19:31:00 Fallenna 0 Comments

17 lipca miałam okazję być na planie teledysku Ewy Farnej do piosenki "Znak". Niestety nie można było fotografować się w miejscu, gdzie kręcono sceny, dlatego też zdjęć mam niewiele, tylko ze znajomymi.
Mogę tylko powiedzieć, że stylistka wybierała osoby, które miały wystąpić. Ja dostałam się w 2. turze, a moi znajomi niestety dostali się trochę później. Wszystko zajmowało dużo czasu, kilka razy powtarzaliśmy ujęcia, więc każdy czuł duże zmęczenie. Liczę na to, że choć przez chwilę będzie mnie widać w teledysku. :)



A oto zdjęcie zrobione przez stylistkę Ewy, jestem w górnym rzędzie, po prawej stronie, na lewo od chłopaka w okularach.

You Might Also Like

0 comments:

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.