Dolina Charlotty.

20:40:00 Fallenna 16 Comments

Kolejna relacja z mojego wyjazdu. Tym razem kilka zdjęć z Doliny Charlotty w Strzelinku (niedaleko Ustki). Znajduje się tam zoo, fokarium czy park linowy. Miałam okazję odwiedzić fokarium. W niektórych godzinach odbywa się tam karmienie fok połączone z treningiem. Foki przypływały do swoich trenerów, od których otrzymywały jedzenie i kładły się na betonowym brzegu, na ich polecenie. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, a więc uważam, że było to ciekawe. Cena za bilet nie jest wysoka :)

Pewnie mało kto wie, gdzie jest Dolina Charlotty. Samo fokarium zostało otwarte w lipcu tego roku, a więc to może być tego przyczyną. Oprócz miejsc związanych ze zwierzętami jest też tam SPA.
Pod fokarium znajduje się stadnina koni i zagroda z bocianami.









Zapraszam na stronę Doliny Charlotty. :D 
Tu jest więcej informacji.



Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie komentarze!
F.

You Might Also Like

16 komentarzy:

  1. ŁĄdne zdj. ♥
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kaaczka genialna :P
    Bardzo ładna bluzeczka, do wielu zestawów pasuje!
    Śliczne zdjecia :)
    Dziękuję i również obserwuję!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna kaczka ;DDDD
    A bluzeczka też bardzo ładna , prosta , ale zapewne pasuje do wszystkiego :)

    insignificantbaby.blogspot.com

    również obserwuję i liczę , że jeszcze do mnie wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie z tymi foczkami miałaś ;3
    spoczko blog,obserwujemy? ;p

    strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, ładnie. Świetna pocztówka ta z własnym zdjęciem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam kiedyś w Jarosławcu fajnie tam jest :D

    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia ;D chciałabym tam pojechać :)
    ______________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle razy byłam w Ustce i nawet nie wiedziałam, co mam pod nosem:P ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, nie słyszałam nigdy o Dolinie Charlotty. :)
    zapraszam na pierwszy post na moim nowym blogu, zaczynam na nowo zbierać obserwatorów i cieplutko witam każdego nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://casual-jewellery.blogspot.com/ zapraszam na bloga dodaje do obserwowanych i licze na to samo :) swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna koszulka :)

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne spodnie :)
    Świetny blog !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Veneaa:*
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.