Morze.

20:12:00 Fallenna 9 Comments


Już jutro wyjeżdżam nad morze, a więc napiszę prawdopodobnie już po powrocie. W czasie pobytu tam postaram się jednak odpowiedzieć na ewentualnie komentarze, bo zabieram ze sobą laptopa. :)

Niestety pogoda się pogorszyła i małe są szanse na jakąkolwiek kąpiel w morzu. Będą musiały wystarczyć mi zdjęcia. Na pewno zrobię ich tak dużo, że nie będę aż wiedziała, które wstawić.

Lecę się pakować, by móc obejrzeć mecz Bayern - Monchengladbach. :)
A Wam polecam obejrzeć galerię z pięknymi zdjęciami Ustki znalezionymi w internecie: 


Stare, ale jare.
Moja ulubiona "kosmiczna" bluzka i opaska z H&M.

Miłego wieczoru,
F.


You Might Also Like

9 komentarzy:

  1. a ja wróciłam niedawno z wypoczynku ;)
    miłego plażowania, oby pogoda dopisała !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. milego :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    klikniesz u mnie w baner sheinside? u góry po prawej stronie.
    będe wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sheinside jest w hong kongu ;) i kompletnie nic sie nie placi ;)) pisalam z roznymi blogerkami co wspołpracują i nigdy nie płaciły i nie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na tej stronie są wspaniałe. Życzę by pogoda dopisała. A w tej opasce wyglądasz kapitalnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na tej stronie są prześliczne ;) Twoje zresztą też *.*

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego wypoczynku! :)

    U mnie nowości, zapraszam serdecznie
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.