My week

14:21:00 Fallenna 64 Comments



Cześć! Na blogu proponuję zrobić kilka fajnych rzeczy, ale na razie trzeba poczekać. Mam nadzieję, że wszystko się uda! :). Dziękuję za wszystkie miłe słowa, wyświetlenia i obserwacje oraz klikanie w banner! To dużo dla mnie znaczy. Staram się odwiedzać bloga każdej osoby, która coś skomentuje, jednak zaznaczę, że spamu nie toleruję. Proszę też o czytanie całego postu i wyrażanie zdania, a nie przyciąganie uwagi tylko na walory fotograficzne. Choć oczywiście za wszystkie pozytywne opinie dziękuję! (złych jak na tą chwilę nie ma)

Mam za sobą już trzy biegi. Na każdym byłam z przynajmniej jedną z moich sióstr. Poprzeczka jest postawiona wyżej. Biegania coraz więcej, a więc jestem i bardziej zmęczona. Jednak mam radę dla tych, którzy biegają: nic na siłę. Jeśli coś złego się z Tobą dzieje podczas biegu, to zwolnij, odpocznij. Ja osobiście skróciłam sobie nieco ostatnio bieg, tak by się nadmiernie nie przemęczyć. :) Zastanawiałam się nawet nad powtórzeniem całej serii treningów od początku, ale czasu raczej mi nie starczy, a ten ostatni tydzień wakacji będzie bardzo dynamiczny!

Jak widzicie na zdjęciach - to był mój tydzień. Na przedostatnim zdjęciu jestem z królikiem mojej siostry. Kilka dni temu przygarnęła go i w tym czasie zdążył już się oswoić. Jest świetny!


Jeszcze jedna rzecz co do biegu... Nie zapomnijcie wziąć ze sobą odtwarzacza muzycznego. Muzyka umili Wam czas podczas treningu, u mnie to podziałało.

______________________________________________________________
Chciałabym też przedstawić kilka faktów o sobie, ponieważ zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Tomorrow-is-mistery.blogspot.com, za co bardzo dziękuję! Pragnę też podziękować www.emilkajal.blogspot.com za nominację do LBA! 




Oto moje fakty:
1) Kocham muzykę i sport.
2) Kibicuję BVB, Bayernowi, a z polskiej ligi Legii (tak na marginesie dziś mecz o LM!).
3) Mam bloga od 2 lat, ale tak na dobre dopiero od tego zaczęłam pisać.
4) Idę do 3. technikum.
5) Bardzo często zabieram ze sobą na jakieś wyjścia aparat, jeżeli jednak go nie wezmę, to robię zdjęcia telefonem.
5) Uwielbiam chodzić na koncerty i mecze.
6) Miałam mnóstwo przeprowadzek.
7) Wbrew dzisiejszej "modzie" jestem wierząca. :)

Nikogo chyba nie nominuję, bo nie wiem czy ktoś w ogóle chce.
Chciałabym podziękować za wszystkie nominacje, jakie kiedykolwiek otrzymałam, jednak chyba nie będę już publikować moich odpowiedzi itp. Brak czasu.
__________________________________________

Mam dla Was piosenkę zespołu Atomic Kitten - "It's okay". Taka na koniec wakacji...
It's alright and it's okay and you're not here with me...


Jeszcze jedna sprawa. Założyłam sobie stronę na FB. Będę tam wstawiać zdjęcia i inne ciekawe rzeczy. :) Nie wykluczam też w przyszłości konkursów. Będzie mi miło, jeżeli dacie "lubię to!".
http://facebook.com/FallennaOfficial


Fallenna

You Might Also Like

64 komentarze:

  1. Lubię takie miksy zdjęc :)

    Zapraszam na konkurs,
    www.peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrzymałości w bieganiu :) Też zawsze biorę do biegania odtwarzacz :D Pozdrów ode mnie królika XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja biegałam we wakacje tydzień czasu, a później nie wiem co się stało i przestałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wszystkich ludzi ktorzy biegaja !
    Ja probowalam wiele razy biegac ale po prostu sie krepuje(?) sama. Co do czytania posta tez mam czasem odczucia ze ludzie nie czytaja tylko skupiaja sie na zaproszeniu do siebie. Zaczynam sie zastanawiac czy po prostu te posty nie wychodza mi nudne.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem! Krepuje mnie, że wyjdę o 5 rano ze słuchawkami sama, bo wiem, że gdyby ktoś mnie zobaczył to miałabym ochotę zapaść się pod ziemię. Ach, to ta tradycja . ;)

      Usuń
  5. Najlepiej biegać z muzyką <3.
    Uwielbiam biegać. Zawsze miło można spędzić czas ;3
    Bardzo fajne zdjęcia. ;]

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi! <3

    zapraszam- our-individual-world-of-fahion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też próbowałam biegać, nawet udało mi się przetrwać przez tydzień, ale nie mogłam za bardzo kontynuować moich biegów, ponieważ mam kontuzję kolana i muszę się oszczędzać jeżeli chcę normalnie chodzić. :(
    Bardzo bym chciała biegać, bo lubię i wiem że w taki sposób na pewno szybciej schudnę. Ale nie mogę :(
    Fajny post, miło się czytało, biegaj dalej skoro możesz, powodzenia ! :)
    +lajknęłam twoją stronkę na fb :P

    Ps. Cudowny króliczek <3

    http://i-need-your-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też biegam :D ale się szybko męczę :P a muzyka w czasie biegu najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajnie, ja też chcę siostrę! Może by mnie jakoś zmotywowała, a tak... Chciałabym zacząć biegać, ale nie umiem zacząć, a tym samym nie mam gdzie biegać (bo wolałabym wybrać się w zaciszne miejsca, a nie biegać droga, ale mieszkam na wsi, więc na polach jest bardzo duzo pracy i gdy tamtędy przechodzę, wszyscy się na mnie gapią "Co ona robi?" -,-'). Również kibicuje BVB, a oprócz tego również Barcy i troszkę legii;). A kibicujesz polskiej siatkówce?:)
    króliczek jest słodki! sama mam u siebie 5, oczywiście w klatkach, i są podobne do tego twojej siostry!

    pozdrawiam:D
    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy ! ja też miałam całe mnóstwo przeprowadzek ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tydzień ;d Gratulacje współpracy ;d
    http://mikaaaah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój komentarz nie zniknął, ja po prostu je moderuję, i po odpisaniu publikuję:) Jeszcze nie zdążyłam go opublikować:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix :]] bardzo fajnie , że biegasz. Gratuluje nominacji i zawarcia współpracy :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę motywacji do biegania! ja niestety owej nie posiadam, a do jakiegokolwiek sportu trzeba mnie zmuszać siłą (preferuję tylko narty :D) gratuluję zawarcia współpracy i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny miX ,ja też kocham MUZyKĘ :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszłam w link, który dałaś do tego sklepu.. I pierwsze co, to sprawdziłam jakie bluzki mają w swoim asortymencie. Są śliczne, tylko szkoda, że waluta jest w funtach.
    Zapraszam
    http://koszmarsenny.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawiodłam się na tym sklepie, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisali do mnie w sprawie współpracy, fakt... odpisywali szybko, warunki też były korzystne. Mieli wysłać mi biżuterię, minęło pół roku, a biżuterii nie ma, cóż.. A gdy do nich piszę - nie odpisują.

      Usuń
  18. My tez jakiś czas biegałyśmy ale w końcu doszłyśmy do wniosku że skoro jest tak mało wakacji to chcemy się jeszcze porządnie wyspać a nie od rana na nogach ;P Bardzo fajny wpis i podoba się nam że otwarcie przyznajesz że jesteś wierząca ponieważ wiele nastolatek i starszych wyrzeka się swojej religii tylko dlatego że uważają ,iż wiara jest nie modna i tylko dla staruszek. Poza tym fajna ta piosenka taka wpadająca w ucho :) Gratulujemy za nawiązanie współpracy nie rozumiemy dlaczego ale dla wielu bloggerek to jest bardzo ważne i cieszymy się dostałaś taką szanse :)Czekamy na kolejny post.
    Zapraszamy na naszego bloga :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja troszeczkę zawiodłam się na tym sklepie :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. trzymam kciuki.
    Gratuluję nominacji <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę sie, że tak fajnie spędziłąś te dni :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam chodzić na mecze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po raz kolejny mówię, że do biegu się nie nadaję. Kiedyś próbowałam, ale to nie dla mnie. Wolę rolki. Ale dobrze, że Tobie to idzie :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się Twój blog.
    Wytrzymałości w bieganiu i samozaparcia, to jest bardzo ważne, żeby się nie poddawać.
    Pozdrawiam.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny miks i super post, Fajnie wyglądasz!:)

    Klikniesz w link u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Od kiedy trenujesz? Muzyka przede wszystkim xd <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za bieganiem. Uwielbiam spędzać fizycznie czas, ale jak po prostu biegam, to bardzo szybko się męczę :D Muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tej wytrwałości w bieganiu :D


    + Dodaję do obserwowanych : )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dziwne zjawisko z tymi komentarzami, bloggerzy chcą by ich czytano, zostawiają reklamy, a sami nie dają nic z siebie, nie poświęcą tych kilku chwil na przeczytanie posta, 'ale ich wypociny masz komentować'!
    ot, dlatego ja weryfikuję komentarze, nie jest ich jakiś ogrom, ale nie chcę zaśmiecać swojej blogowej 'twórczości' schematycznymi komentarzami :D

    a co do aktywności fizycznej, moja ostatnio zmalała :( ten ostatni tydzień wolnego przeznaczam na totalne lenistwo, tym bardziej, że prawie całe dwa miesiące robiłam notatki związane z maturą. Dzisiaj może uda mi się wyskoczyć na przejażdżkę rowerową ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. great post :)

    thanks for your lovely comment ^^
    following you ^^
    check out my new post ^^

    http://www.dreamloveshop.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny mix ;) gratuluję współpracy <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje :)

    szkoda ze te zdjecia takie male bo fajne :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie polecam T&R, nawiązują współpracę z każdym problem w tym że nic nie wysyłają...
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na rewanż.♥
    NI6HTM4RE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ,śliczny blog !
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ,jeśli blog się spodoba zachęcam do obserwowania,na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog :D

    obserwujemy ?

    http://susanna-fashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny królik! Polubię Twoją stronę na facebooku ;) Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. tak, na plakacie jest szczęsny :3

    OdpowiedzUsuń
  37. słodkie to zdjęcie z królikiem *__* obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny post i super blog.
    Fajne fotki :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tak długo nigdy nie wytrzymuję ;c ale jak już to biegam z muzyką <3
    Zapraszam do wspólnego obserwowania

    http://malicjafashion.blogspot.com/

    *MALICJA*

    OdpowiedzUsuń
  40. Biegam już drugi tydzień i czuję się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne fakty :)
    +obserwujemy?
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też bardzo często mam przy sobie aparat ;) świetny blog !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  43. teraz ja Cię nominuję ^^
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award(LBA) wejdź do mnie na bloga i tam wszystko jest wyjaśnione ;3
    Buziaki :****
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja zawsze jak biegam to mi nie dobrze i słabo, nie wiem czemu :/ a TObie wytrwalosci w tym :)
    klaudmen.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. zastałaś nominowana do Versatile Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny mix zdjęć <33.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładne zdjęcia, fajnie tutaj :)

    dusiabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy mnie oczy nie mylą i widzę królika?

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuje za kom i ja również obserwuję :)
    -----------------------------------
    http://malicjafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuej akze ;* klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. też kibicuję BVB xD
    scars-on-the-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. dzięki za komentarz, czekam na nowy wpis:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny blog <3
    obserwuje,
    zapraszam do mnie - ŚPIEWAM
    http://www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz życzę Ci powodzenia w bieganiu ja zaczynałam już 3 razy i niestety za każdym razem gdy przychodził dzień kiedy przebiegnięcie kilku metrów był ponad moje siły poddawałam się. I żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  55. Też lubię biegać, ale ostatnio nie mam kondycji za bardzo się męczę :<
    + zapraszam do siebie na nowy rozdział :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i obserwacje!

Fallenna. Obsługiwane przez usługę Blogger.